6 основних секретів прибирання після івентів від професіоналів «ІНВАЙТ»

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

6 основних секретів прибирання після івентів від професіоналів «ІНВАЙТ»

10 жовт. 2019

Осінньо-зимовий сезон – справжній законодавець моди на різноманітні івенти: тут і епатажний хелоуін, і ряд новорічних корпоративів, і дні народження компаній, і концерти, і вечірки, ділові заходи, масштабні презентації і т. і. Часто після таких заходів, окрім нових знань, нових контактів та знайомств, приємних спогадів лишаються і гори конфетті, брудного посуду, блискіток та інших атрибутів свята.

І зовсім неважливо, де проходить івент: на іподромі, в театрі чи на музичному фестивалі - там, де є люди, там завжди залишаються наслідки. Навіть найкращі наміри залишають за собою бруд і сміття, а що вже казати про музичний фест? Ну, ви зрозуміли smile

І, як показує практика, після будь-якого великого заходу організатори та замовники лишаються задоволеними результатом, однак, часто не знають, що робити з його наслідками.

Але гарна новина – вихід точно є: завчасно запросити спеціалізовану обслуговуючу компанію, котра допоможе не лише навести лад після заходу, а й підготувати майданчик для гостей,  змонтувати декорації, здійснити прибирання після монтажу та демонтажу обладнання, підтримувати порядок на належному рівні безпосередньо й під час івенту.

6 основних секретів прибирання після івентів від професіоналів «ІНВАЙТ»

Скажемо відверто, досвід у цих питаннях  у нашої компанії чималий: обслуговування масштабних концертів чи презентацій авто на великих відкритих майданчиках, стріт фестивалі, технічні івенти, івенти в індустрії краси і т.і. тому залюбки їм ділимось. Отже…

1. Планування прибирання заходів заздалегідь.

Важливим етапом підготовки до прибирання заходів є вибір функціонального інвентаря, техніки, хімічних засобів та витратних матеріалів. Тут важливо не лише підібрати необхідне обладнання, зважаючи на його призначення та функціонал, а й зважити на його загальному вигляд, чистоту та охайність. Також відповідно до статусу та масштабу події забезпечити сервісний персонал чистою і охайною формою. Погодьтесь, гарні, відповідно вбрані сервісні працівники з відповідним інвентарем навіть при їх великій концентрації в одній зоні точно не зіпсують важливий момент заходу. Більш того, можуть й підсилити імідж івенту, адже вказуватимуть на серйозність підходу його організаторів.  Далі - розподіл локації на зони і закріплення за кожною зоною відповідальних сервісних працівників, перед якими ставляться конкретні завдання.  Дуже важливо вирішувати нагальні проблемами по мірі їх виникнення, щоб робота виконувалась вчасно, у комфортному не лише для клінерів, а й для відвідувачів чи гостей заходу темпі.

Мінімальний перелік необхідних девайсів для прибирання, які найчастіше для обслуговування заходів використовує компанія «ІНВАЙТ»:

  • Пилосос для сухого прибирання;
  • Водозгін для прибирання на вулиці;
  • Мішки для сміття (надміцні, великий об’єм);
  • Професійна хімія для санітарних зон;
  • Набір: віники/совки;
  • Відра з віджимом (для підлоги)
  • Маленькі мобільні відра (для поверхонь вище підлоги)
  • Комплект із 3-х швабр, різних за кольором: для підлоги, гігієнічних кімнат та швабра для сухого прибирання;
  • Очищувач загального призначення;
  • Склоочисник;
  • Засіб для чищення килимів/обивки;
  • Рукавички гумові та х/б;
  • Набір різноманітних серветок та губок: мікрофібра універсальна, вологопоглинаюча серветка, шкребок, губки з різними абразивами;
  • Витратні матеріали: туалетний папір, рушники паперові, рідке мило/піна, освіжувачі повітря (за запитом замовника);
  • Набір бахил.

Після підготовки інвентаря та хімії складається план дій для кожної зони.

2. Завжди розраховувати на свої сили.

Якщо організатор івенту залучає свій персонал, найнятий для інших задач (офіціантів, хостес, адміністраторів, менеджерів тощо) до робіт з прибирання – страждають як якість обслуговування, так і настрій працівників. Так, працівники можуть протерти стіл або підмести підлогу, але вони не навчені користуватися спеціальним обладнанням, не завжди розуміють правильну хронологію виконання багатоетапних робіт, та, зрештою, й  не мотивовані виконувати таку роботу ґрунтовно та ефективно. Професійні клінери виконають роботу швидше, безпечніше і краще, а тому збережуть ваші кошти, нерви і час.

6 основних секретів прибирання після івентів від професіоналів «ІНВАЙТ»

3. Заохочення гостей.

Приступаючи до роботи на заходах, ми завжди забезпечуємо достатню кількість сміттєвих баків у зручних місцях навколо приміщення (в приміщенні і на відкритому повітрі), щоб гостям зручніше було викидали сміття самостійно. Чітко вказуємо спеціальними вказівниками місця для викидання сміття.

Особливого зосередження та уваги потребують  зони поруч з їжею і напоями. Тому ту необхідно  і подвоїти або навіть потроїти кількість контейнерів. Важливо! На будь-яких заходах для сміттєвих баків обов‘язково слід використовувати й надміцні великі за розміром пакети для сміття. Наповнені  їх швидко та зручно видаляти  під час заходу без необхідності заміни самих контейнерів.

Залежно від масштабу заходу, можна реалізувати програму стимулювання, щоб гості самі прибирали сміття. Наприклад, продаж напоїв здійснити у стаканах багаторазового використання і компенсувати невеликі кошти при поверненні посуду. Така практика, до речі, доволі розвинена за кордоном.

4. Організація видалення відходів.

Комерційні об'єкти повинні використовувати великі спеціальні сміттєві баки для збору відходів. Однак, якщо планується масштабний івент, а його концепція передбачатиме наявність великої кількості відходів (наприклад, різноманітні фуд-фестивалі, важливо підготуватися максимально як з кількістю витратних матеріалів, так, власне, й з кількістю самого персоналу та правильною його розстановкою!

Не буде зайвим заручитися підтримкою місцевих органів влади щодо утилізації/вивозу сміття:

  • Оренда контейнерів для відходів;
  • Вільний доступ до сайтів збору сміття;
  • Реалізація схем утилізації;
  • Інформація про правильне поводження з небезпечними відходами.

6 основних секретів прибирання після івентів від професіоналів «ІНВАЙТ»

5. Адміністратор, відповідальний за процес прибирання.

Під час обслуговування івентів на локації завжди присутній адміністративний персонал, що  контролює та координує дії сервісних працівників. Він відстежує, що відбувається на локації, чітко ставить завдання команді.

6. «Гарячі» та «приховані» зони.

Важливо пам’ятати про зони, які потребують особливої уваги (туалети), або навпаки – мало помітні, такі, як патіо і автостоянки. Гігієнічні кімнати завжди мають бути чистими, а коли людинопотік великий – із забрудненнями у туалетах якісно можуть впоратися лише спеціалісти зі спеціальним інвентарем, професійними засобами та за відповідними графіками прибирань. Те ж саме можна сказати і про невидимі, на перший погляд, місця. Лише професіонали зможуть приділити достатньо уваги кожному куточку і повноцінно слідкувати за порядком загалом по всій локації.

6 основних секретів прибирання після івентів від професіоналів «ІНВАЙТ»

Обслуговування івентів – робота цікава, однак, має свої нюанси. Тому ми завжди радимо організаторам зосередитись на більш важливих питаннях, приділяти уваги гостям, а прибирання краще доручити спеціалістам. Наш досвід, знання технологій та інших операційних питань, сучасні допоміжні засоби для прибирання підтримають атмосферу чистоти і порядку на будь-якому заході. А значить – ніщо не зможе зіпсувати настрій вашим гостям та відвідувачам. Про ваш захід говоритимуть ще довго, а по його завершенню, неодмінно з нетерпінням чекатимуть наступного.

  • Головна
  • Блог
  • 6 основних секретів прибирання після івентів від професіоналів «ІНВАЙТ»
InWhite Solutions