COVID-19. Чистота та гігієна у закладах food-ритейл

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

COVID-19. Чистота та гігієна у закладах food-ритейл.

24 бер. 2020

Сектор food-ритейлу - один із небагатьох на даний момент сегментів бізнесу, що належить до критичної інфраструктури держави та продовжує функціонувати у період епідемії. Задача кожного продуктового магазину, супермаркету, сервісу з доставки продуктів харчування – безперебійне та безпечне підтримання життєдіяльності людей по всій території України.

У той час як багато підприємств «закривають двері» через проблеми з епідемією, продуктові магазини щоденно відвідують сотні покупців, тому забезпечення умов що запобігатимуть розповсюдженню вірусу – є, на разі, головним завданням для власників мереж та служб, котрі ц і мережі обслуговують.  

Чистота і гігієна стали важливі як ніколи. Саме на обслуговуючих клінінгових компаніях чи власних внутрішніх клінігових службах мереж лежить надвідповідальна роль: безпека співробітників і клієнтів під час пандемії СOVid-19. Від якості сервісу, ефективності проведених заходів з дезінфекції  та відпоідального відношення клінінгового персоналу до обов‘язків залежить здоров’я багатьох людей.

COVID-19. Чистота та гігієна у закладах food-ритейл

Алгоритм загальних дій магазинів/супермаркетів для зниження ризиків поширення COVID-19.

  1. Щоденний моніторинг температури та загального стану здоров’я працівників. У разі виявлення симптомів ГРВІ  або інших проблем зі здоров‘ям працівник у жодному випадку не допускається до роботи.
  2. Забезпечення працівників засобами індивідуального захисту у достатній кількості (маски, рукавички, захисний одяг, окуляри, дезінфектори тощо). Це дуже важливий пункт, адже касири, адміністратори, охорона, продавці знаходяться щоденно на так званій передовій, контактуючи з різними людьми, тому безпека – завдання № 1 для кожного роботодавця.
  3. Дотримання працівниками правил особистої гігієни: ретельне миття рук та дезінфекція.
  4. Посилення дій, спрямованих на зменшення кількості відвідувачів на території супермаркету (1 людина на 10 м² або ж принаймні на відстані 2 метрів один від одного). Завдання охорони –налагодження пропускної системи з метою усунення скупчення відвідувачів.
  5. Забезпечення відвідувачів доступу до стійок з дезінфікуючими розчинами для рук у достатній кількості. Зазвичай такі стійки встановлюють на вхідних групах, у санітарних зонах, зонах фуд-кортів.
  6. Перегляд графіку роботи об’єкту і в разі загострення ситуації – внесення відповідних корективів.
  7. Регулярне проведення інструктажів для персоналу:
  • ознайомлення персоналу із симптомами коронавірусу;
  • алгоритм дій на випадок погіршення самопочуття та ознак захворювання;
  • контактні телефони гарячих ліній;
  • донесення інформації до служби охорони здоров’я у разі зараження та чітке слідування їхнім настановам;
  • наголошення на важливості індивідуального захисту.
  1. Перегляд тривалості робочих змін таким чином, щоб працівники не перевтомлювалися, заборона роботи у понаднормовому режимі.
  2. Забезпечення магазинів достатньою кількістю продуктів першої необхідності.
  3. Окрема увага регулярному прибиранню, дезінфекції та провітрюванню магазину.

В даній ситуації, роль клінінгових служб під час спалаху епідемії складно переоцінити. Завдяки знанням технологій прибирання, використанню якісних засобів, що мають відповідну реєстрацію та сертифікати,  техніки, професійному досвіду та дотриманню протоколів прибирання та дезінфекції  знижуються ризики зараження вірусами.

Спеціалісти «ІНВАЙТ» розуміють, що необхідно мобілізуватися і спрямувати всі сили на стримання та зупинення поширення коронавіруса у сегменті food-ритейлу, тому щоденно продовжують обслуговувати стратегічно важливі об’єкти.

COVID-19. Чистота та гігієна у закладах food-ритейл

Алгоритм прибирання продуктових супермаркетів/магазинів для упередження розповсюдження СOVID-19.

  1. Внесення змін до технологічних карт в частині частоти волого прибирання: збільшення як мінімум втричі кількості процесів миття підлоги.
  2. Здійснення миття та обробки поверхонь з використанням дезінфікуючих засобів, як при машинній мийці, так і при ручній з використанням швабр та мопів.
  3. Підготовка та розміщення у доступних для персоналу місцях інструкцій по використанню хімічних засобів, їх дозування, правил безпеки та охорони праці.
  4. Розробка та впровадження окремого графіку дезінфекції підлоги та усіх поверхонь вище підлоги.
  5. Окрема увага дезінфекції «гарячих точок»: касові стрічки, ручки дверей, електронні ваги, полиці, усі місця контакту з руками, особливо візки та корзини для продуктів, кнопки виклику ліфтів, панелі банкоматів, банківських терміналів та  та терміналів  самообслуговування. Проведення дезінфекції даних видів поверхонь та предметів щогодини! Для більш ефективного процесу дезінфекції «гарячих точок» та дотримання графіків дезінфекцій,  виділення окремих  чи додаткових (за погодженням із замовником) працівників для постійної дезінфекції «гарячих точок».
  6. Повна дезінфекція інвентарю для прибирання, витратних матеріалів, якими працюють клінери після кожного прибирання та в кінці зміни.
  7. Збільшення частоти прибирання у санітарних зонах маркетів. Використання для цього кислотовмісних хімічних засобів та дезінфектантів.
  8. Окрема увага утилізації використаних витратних матеріалів .
  9. Злагоджена робота та чітке дотримання графіків виконуваних робіт, правил безпеки, інструкцій з охорони праці.

COVID-19. Чистота та гігієна у закладах food-ритейл

Ми не знаємо, як швидко зможемо повернутися до звичного режиму життя, тому мусимо всі розуміти, що правила життя та роботи змінились, і нехтувати ними ми не маємо права.

Однак, є й позитивні моменти, які, на разі, можна констатувати, зважаючи на епідеміологічну обстановку. Свою заслужену увагу отримують питання чистоти, гігієни та дезінфекції, котрі довгий період були недооцінені як державними інституціями, так і громадськістю загалом.   Тому злагоджена робота всіх клінінгових служб на будь-якому об‘єкті – це не лише підтримка протиепідеміологічних заходів, та недопущення розповсюдження захворювань, а й вклад у майбутній розвиток окремих напрямів індустрії чистоти та гігієни, зростання рівня довіри до професіоналів цієї сфери, а також підняття престижу професії клінера, прибиральника. Сьогодні саме сервісний персонал стоїть на сторожі розповсюдження вірусу у місцях критичної інфраструктури міст, поруч з медичними працівниками, правоохоронцями, тощо.

«ІНВАЙТ» поруч, будьте здорові.

InWhite Solutions