Високий сезон для офісних приміщень. Чистка комерційних килимів та м’яких меблів.

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

Високий сезон для офісних приміщень. Чистка комерційних килимів та м’яких меблів.

27 лист. 2019

Кожен власник бізнесу знає, наскільки важливе перше враження. Партнери, клієнти, гості, завітавши в офіс з діловою пропозицією або на дружню філіжанку кави, перш за все звертають увагу на екстер’єр, чистоту, загальну атмосферу, і складають своє враження. Всі ми в тій чи іншій мірі естети, і для позитивної або негативної оцінки нам, зазвичай, достатньо однієї деталі: чи свіже повітря у приміщенні, чи достатньо денного освітлення, вікна прозорі і чисті, або навпаки, чи охайні і чисті м’які меблі, в якому стані  килими або ковролін: чистий чи в плямах та розливах?...

Високий сезон для офісних приміщень. Чистка комерційних килимів та м’яких меблів.

У попередніх матеріалах ми говорили про переваги професійного прибирання офісів, тому сьогодні ключовою темою буде очистка комерційних килимів і хімчистка м’яких меблів. І звертаємо увагу власників та управителів офісів на цього виду послуги не просто так, а тому, що саме час проводити зимову чистку килимів та меблів. Зимовий сезон чисток стартував.

Такі покриття для підлоги як килими та ковролін створюють атмосферу затишку у приміщенні, слугують стильним доповненням сучасних офісних інтер’єрів, захищають підлогу від навантаження і швидкого зносу, забезпечують звуко- і теплоізоляцію.

Для того, щоб килим чи ковролін слугували довго навіть в умовах щоденного інтенсивного офісного трафіку, необхідно щонайменше двічі на рік проводити їх хімчистку: взимку та влітку.

Високий сезон для офісних приміщень. Чистка комерційних килимів та м’яких меблів.

Килими VS ковролін.

Килим - виріб з натуральних або штучних волокон, головною рисою якого є закінченість. Дизайн і малюнок килимів завжди завершені, а краї - оброблені. За килимами доглядати простіше: при сильних забрудненнях їх легко скласти та доставити в хімчистку. Також вони мають багатшу та цікавішу палітру.

Килими – ідеальне рішення для невеликих офісів, ними можна декорувати підлогу і стіни. Термін експлуатації у килимів довший, аніж у  ковроліну.

Ковролін – рулонний виріб певної ширини, декоративний матеріал, яким застеляють всю площу підлоги, від стіни до стіни. Ковролін можна класти поверх чорнової підлоги, він не потрібує наявності ламінату, плитки, лінолеуму, що вигідно його відрізняє від килимів. Обираючи рулонний ковролін, власник отримує 2в1 -  покриття для підлоги і декор кімнати. Ще однією беззаперечною перевагою ковроліну є те, що він підвищує тепло- і звукоізоляцію приміщень.

Який би тип покриття підлоги для офісу не обрав власник бізнесу, догляд як за килимом, так і за ковроліном має бути своєчасним та якісним. Як показує наш досвід, частіше в офісних приміщеннях можна зустріти саме ковролін, тому далі мова буде йти про цей вид покриття.

Важливо: крім непривабливого естетично вигляду брудні килими тримають в собі чимало пилу, бруду та інших часточок. Окрім того, плями та бруд - це ідеальне середовище для розмноження бактерій та пилових кліщів, які можуть спровокувати серйозні проблеми зі здоров’ям, особливо у людей, схильних до алергії.

Високий сезон для офісних приміщень. Чистка комерційних килимів та м’яких меблів.

Очистка комерційного ковроліну.

На процедуру очистки ковроліну впливають різні фактори.

Один із факторів  –  сезонність. Як вже говорили раніше, генеральне очищення чи хімчистка ковроліну проводиться два рази на рік: влітку та взимку. А пилососити  його необхідно щодня, щоб пісок та бруд, потрапляючи всередину, не руйнував текстуру та не мав негативного впливу на здоров‘я працівників та відвідувачів офісу.

Влітку ковролін менше піддається забрудненням та зносу, ніж у періоди міжсезоння, - сніг, волога, бруд, груба підошва зимового взуття – ті фактори, які ускладнюють процедуру очистки та провокують передчасний знос.

Колір, склад виробу, розмір - важливі нюанси, які враховують спеціалісти, перш ніж розпочати процедуру очистки.

Під час проведення процедури очистки килимів наші спеціалісти оцінюють ступінь та види забруднення. Відповідно до цього підбираються професійні низькопінні, гіпоалергенні засоби для догляду за килимами, що не пошкоджують малюнок, колір та структуру покриття, професійний інвентар (пилосос, екстрактор, парогенератор, мікрофібра, набір cерветок, тощо). Локальні плями та забруднення виводяться за допомогою спеціальних засобів для виведення плям з рівнем PH 7-9. Важливо регулювати кількість води, щоб не пошкодити структуру килима. Під час професійної чистки килимів очищається не тільки поверхневий шар, а й глибинні шари виробу. Правильна технологія сушки килима – завершальний етап процедури.

Чому варто регулярно здійснювати професійну чистку килимів в офісі?

  • Зменшення або усунення пилових кліщів і алергенів.
  • Скорочення поширення бактерій і цвілі (особливо у періоди міжсезоння, коли на килими потрапляє більше влоги з вулиці).
  • Видалення різних типів плям та складних забруднень і підтримка естетичного вигляду.
  • Зменшення шкоди від зносу, продовження терміну служби килима, а значить – економія ресурсів.
  • Відновлення первинного вигляду і текстури килима.

Високий сезон для офісних приміщень. Чистка комерційних килимів та м’яких меблів.

Клінінг м’яких меблів.

Як правило, в офіси разом з послугами з хімчистки килимів замовляють й послуги з очищення м’яких меблів. Така схема особливо зручна, адже всі процедури можна виконати в максимально короткі терміни (в залежності від метражу приміщення, вкритого ковроліном, та кількості м’яких меблів і ступеня їх забруднення). Клінінг м'яких меблів  та чищення килимових покриттів проводиться у зручний для замовника час.

Хімічні засоби та обладнання для очистки меблів підбираються індивідуально, в залежності від типу оббивки (тканина або шкіра), кольору, складності забруднень, типу конструкції.

У наших спеціалістів є одне важливе правило: перед початком процедури слід протестувати дію засобу на непомітній ділянці меблів чи килимів, щоб уникнути непередбачуваних ситуацій і псування.

Чистка меблів – важлива процедура не лише з естетичної точки зору, а й для здоров’я людини, - меблі, як і килимові покриття,  можуть затримувати в волокнах пил, бруд і алергени, які провокують захворювання дихальних шляхів, алергію і навіть астму.

Високий сезон для офісних приміщень. Чистка комерційних килимів та м’яких меблів.

Чому варто регулярно проводити професійну чистку м’яких меблів?

  • Регулярна професійна чистка значно покрашує зовнішній вигляд меблів.
  • Професіонали використовують кращі методи і рішення для очищення, завдяки чому подовжується термін служби меблів.
  • Мінімізуються ризики псування меблів.
  • Після процедури очистки, проведеної кваліфікованими спеціалістами, меблі висушуються належним чином (меблі, які занадто довго залишаються вологими, провокують швидку появу цвілі і грибка, що забруднюють і пошкоджують оббивку).
  • Якісне очищення меблів усуває неприємні запахи, що можуть з’явитися в процесі експлуатації.
  • Захист від алергенів.

Отже, ми з’ясували, чому так важливо підтримувати  килимові покриття у належному вигляді і своєчасно проводити хімчистку м’яких меблів. Сезон у розпалі. Чистота покриттів та меблів – на часі, особливо зважаючи на свята, що наближаються.  Спеціалісти «ІНВАЙТ» мають багаторічний досвід, високотехнологічне обладнання, профісійні хімічні засоби і завжди готові надати якісні клінінгові послуги для офісних приміщень.

  • Головна
  • Блог
  • Високий сезон для офісних приміщень. Чистка комерційних килимів та м’яких меблів.
InWhite Solutions