Нюанси клінінгового обслуговування промислових об'єктів. Дводенний практичний тренінг

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

Нюанси клінінгового обслуговування промислових об'єктів. Дводенний практичний тренінг

06 бер. 2019

Проект внутрішньокорпоративного навчання фахівців «ІНВАЙТ» у розпалі. Цього разу практичний дводенний тренінг відбувся на одному з промислових гігантів. Основною темою, якій був присвячений навчальний курс, стала специфіка обслуговування промислових об'єктів.

Нюанси клінінгового обслуговування промислових об'єктів

«Тема дуже обширна і багатогранна. У промислових підприємств такого масштабу є маса специфічних нюансів, які потребують особливої уваги. Щоб закріпити отримані знання та продемонструвати їх на практиці, ми організували дводенний практикум», - прокоментувала менеджер напрямку навчання персоналу компанії «ІНВАЙТ» Дарина Шилова.

За її словами, саме для того, щоб врахувати всі нюанси, мати можливість не тільки ознайомитися з ними, а й закріпити їх на практиці, був розроблений спеціальний дводенний курс, що складається з декількох етапів. В рамках першого етапу було проведено вступний курс знайомства з компанією, масштабами, напрямками обслуговування.

В рамках першого етапу було проведено вступний курс знайомства з компанією

Під час другого етапу зосередилися на специфіці прибирання на промисловому підприємстві та особливостях стандартів компанії.

«Даний етап дуже важливий, так як саме він дає можливість синхронізувати стандарти нашої компанії з реаліями і нюансами об'єктів. У кожного з них існують свої особливості, промислові підприємства - не виняток. Тут особливі матеріали, покриття, графіки життєдіяльності об'єкта. Крім того, необхідно враховувати і специфіку діяльності самого об'єкта - це промисловий гігант гірничо-збагачувального напрямку, а значить, наприклад, проблема знепилювання повинна бути під особливим контролем. Це не тільки якість обслуговування – це, в першу чергу, здоров'я співробітників. І таких нюансів тут маса», - зазначив менеджер напрямку контролю якості компанії «ІНВАЙТ» Богдан Гнатуша.

менеджер напрямку контролю якості компанії «ІНВАЙТ» Богдан Гнатуша
співробітники докладно ознайомилися з нюансами підбору хімічних засобів

Також в рамках даного етапу навчання співробітники докладно ознайомилися з нюансами підбору хімічних засобів, інвентарю та техніки, виходячи з особливостей покриття і матеріалів, чіткими формулами розведення і дозування хімічних засобів, етапами роботи з хімією, специфікою генеральних робіт.

Одним з головних питань, як і на будь-якому іншому об'єкті, на промислових підприємствах є питання безпеки. Цій темі був присвячений третій етап тренінгу, який включав в себе і практичне опрацювання різних ситуацій, які можуть трапиться в реаліях промислового підприємства.

«В цілому, промисловий сегмент особливий, тут специфічним є все: техніка, хімія, інвентар, корпоративна форма персоналу, графіки роботи, - зазначає Дарина Шилова. - Тут працює близько ста наших співробітників. У кожного свої обов'язки, чітко розподілені зміни. Звільнити весь колектив від роботи для навчання можливості немає, тому структура тренінгу була розроблена таким чином, щоб кожна зміна мала можливість пройти навчання».

Другий день практичного тренінгу був присвячений формуванню практичних навичок роботи в різних зонах підприємства: адміністративні приміщення, цехи по переробці, санітарні зони, душові, зони громадського харчування.

«Ознайомившись з теоретичною частиною в перший день, другий тренінговий день був повністю присвячений практиці. Специфіка об'єкта така, що тут є зони різного призначення: від громадського харчування до виробничих цехів, а значить і нюанси обслуговування, і вживані технології, і кошти в цих зонах різні», - зазначає Богдан Гнатуша.

Для попередження проблемних ситуацій, які можуть виникати в комунікації всередині компанії і при взаємодії з клієнтами, завершальним етапом тренінгу стали практичні аспекти внутрішньокорпоративної взаємодії і комунікації з замовником. Тренерами були змодельовані та продемонстровані різні ситуації і практично відпрацьовані варіанти їх вирішення.

Проект навчання триває. Для компанії «ІНВАЙТ» кінець 2018 року і початок 2019-го були дуже активними в плані розширення клієнтського портфеля. А це значить, що попереду на нових об'єктах і навчальні тренінги. Крім того, на об'єктах, які обслуговуються давно, активно триває період тренінгів з підвищення кваліфікації співробітників. Крім того, за допомогою постійних аудитів якості, в компанії оцінюють рівень володіння отриманими знаннями, а також застосування їх на практиці. Відповідно до отриманих результатів аудитів розроблена і діє в компанії система мотивації.

Для компанії «ІНВАЙТ» кінець 2018 року і початок 2019-го були дуже активними в плані розширення клієнтського портфеля

InWhite Solutions