«Чистий» бізнес - прибутковий бізнес. Тонкощі прибирання в ресторані

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

«Чистий» бізнес - прибутковий бізнес. Тонкощі прибирання в ресторані

18 квіт. 2016

Тонкощі прибирання в ресторані

Ресторан - місце, де ми звикли відпочивати, проводити бізнес-зустрічі і переговори, відзначати знакові для нас події. Щоб не затьмарити настільки важливі моменти - все в цьому місці має бути на найвищому рівні. Чистота, впевнені погодяться всі - тут вирішальний фактор. Для таких закладів, як ресторани, кафе, паби і т.ін. чистота - запорука успіху та авторитетності. І тут важливий кожен нюанс, адже в ресторан ніхто не прийде, якщо в ресторані буде шикарний інтер'єр, смачна кухня, але приміщення буде погано прибране. В еру інтернету відгуки та думки клієнтів дуже швидко поширюються. І найменша, на перший погляд, дрібниця, яку невчасно прибрали або усунули, може зіграти злий жарт з вашим бізнесом. Щоб не допустити цього, наші фахівці підготували добірку важливих рекомендацій для того, щоб допомогти вам структурувати всі процеси прибирання і зробити ваш заклад чистим, затишним і улюбленим тисячами відвідувачів.

І так, в першу чергу варто звернути увагу на ретельний підбір обслуговуючого персоналу. Якщо у вас в ресторані наймані працівники, стежте за тим, як вони виконують свою роботу. В даному випадку мова йде про технічний персонал і прибиральниць. Важливо розуміти, прибиральниці самі все чистять, миють, прибирають, проявляють ініціативу або чекають вказівок про те, де і як необхідно прибрати. Випробувальний термін в цьому випадку більш важливий для вас, як для роботодавця, ніж для самого найманого працівника. Спостерігайте за тим, як вони миють підлогу, адже, для даного закладу чиста підлога - основа основ. Придивіться наскільки своєчасно і ретельно протираються столи. Чисті підвіконня і люстри, ідеально випрасувані штори і текстильні вироби - це ваше обличчя, показник того, наскільки ви дорожите своїм іміджем і репутацією. Також неприпустимо, щоб працівники залишали без уваги чистоту карнизів, горщиків і ваз із квітами. Кожен сантиметр приміщення залу повинен завжди перебувати в чистоті.

Ще один дуже важливий момент, який варто відзначити і не забувати про нього, це те, що прибирання в залі ресторану, кафе, пабу повинна проводитися в той час, коли там немає відвідувачів. Це одне з головних правил обслуговування такого роду закладів. Погодьтеся, адже жодна людина не захоче обідати, святкувати важливі події або проводити переговори там, де постійно щось чистять і миють.

Якість - понад усе! Це правило не терпить ніяких компромісів, особливо якщо мова йде про чистоту. Власникам або керуючим бізнесом звичайно контролювати ці моменти не варто. Для цього слід виділити окремого відповідального співробітника. Економити на цій вакансії не варто, тому що вона дуже значима. Найчастіше всі ці процеси контролює адміністратор залу.

Окремої уваги потребує і місце, де, власне, готуються всі страви - кухня. Безперечно, що тут повинна бути також бездоганна чистота, не дивлячись на те, що кухня, найчастіше, закрита від очей відвідувачів. Розуміти треба головне, чим чистіша кухня і чим ретельніше дотримуються норми, тим кращою буде думка про заклад і тим вищим рівень вашого закладу. Тому пропонуємо вашій увазі окремі нюанси, на які варто звертати увагу під час прибирання кухні ресторану.

Тонкощі прибирання в ресторані на кухні

Чистий посуд - це дуже важливо, і про це необхідно говорити знову і знову. Однак чистим повинен бути не тільки той посуд, який подається до столу, але і всі ємності, в яких готується їжа. Каструлі, сковорідки, чайники - все повинно сяяти первозданною чистотою. Щовечора після приготування страв всі ємності, що знаходяться на кухні повинні бути очищеними і вимитими.

Поверхня столів - це постійний процес, його необхідно проводити не в кінці дня, а в момент, коли приготування кожної страви завершено. Поверхню столу потрібно очищати для того, щоб не поширювалися бактерії, а також не змішувалися смаки і запахи від різних страв. Не забувайте, не дивлячись на ідеальну витяжку, кухня все одно залишається ідеальним місцем для поширення мікробів, які можуть стати причиною отруєння. Варто пам'ятати, що від вас залежить не тільки задоволеність їжею і сервісом, але і здоров'я ваших відвідувачів.

На кухні повинно бути все ідеально чистим: підлога, стіни, стеля. Зовсім неприпустимим є брудна, а тим більше, слизька підлога. Чиста і правильно вимита підлога - це не тільки показник чистоти, але і безпеки. Сьогодні для цього існує безліч спеціальних засобів.

Якщо ж ми з вами вже згадали про важливість вентиляції - то наступний нюанс, на який варто звертати пильну увагу на кухні - це витяжки та все вентиляційне обладнання. Не забувайте, ця техніка щодня перебуває під великими навантаженнями. А значить, мити її необхідно щодня! Так-так, саме щодня. Від чистоти витяжок і систем вентиляції залежить не тільки комфортна температура перебування на кухні, але і відсутність запахів приготування їжі, як на кухні, так і в залі. Неприпустимим є факт, коли виходячи із закладу, клієнт відчуває запах їжі у себе на одязі.

Свій персонал варто привчити так, щоб очищення витяжок проводилося щодня без додаткового про те нагадування.

І, нарешті, місця громадського користування - санвузли. Думаємо, що не варто зайвий раз нагадувати, що ці приміщення повинні бути ідеально чистими. Чистими, продезінфікованими і з наповненими усіма диспенсерами і т.ін. Необхідно також постійно контролювати наявність туалетного паперу в кабінках, накладок на унітаз, серветок біля умивальників і т.ін. Не забувайте, туалети, як і кухня, вимагають постійного прибирання протягом дня. А в кінці дня повинно проводитися генеральне прибирання. Якщо туалетних кімнат в закладі небагато, а відвідувачів маса - то їх необхідно повідомляти про майбутні санітарні хвилини за допомогою спеціальних табличок, інформаторів і т.ін. Ретельному чищенню в цей момент підлягають усі поверхні: будь то унітаз, умивальник, стіни або підлога.

Тонкощі прибирання в туалеті

Окремої уваги під час прибиранні санітарних зон ресторану або кафе заслуговує підбір миючих засобів. Адже вони повинні бути екологічно чистими, без різких запахів, добре виконувати покладені на них функції, а також не залишати розводів та інших неприємностей.

Місця громадського харчування – це, за своєю специфікою, складні приміщення. Для того, щоб забезпечити їх чистотою і порядком, необхідно враховувати масу нюансів. Пам'ятайте, всі недоліки, недогляди, недбалість - миттєво будуть відображатися на іміджі закладу, а значить і на його доході.

Тонкощі прибирання в елітному ресторані

Тому радимо вам зосередиться на стратегічних моментах ведення бізнесу, а прибирання довірити професіоналам. Фахівці компанії «ІНВАЙТ» мають великий досвід надання послуг щоденного і генерального прибирання ресторанів і кафе. До ваших послуг також разові і спеціалізовані послуги: миття вікон і фасаду, глибинна чистка підлоги, кристалізація мармуру, реставрація покриття дерев'яної підлоги, чистка, нанесення захисного шару, шліфування металевих поверхонь, видалення кальцієвих відкладень, грибкових утворень, цвілі, клінінговий супровід заходів (весілля, конференції і т.ін.).

  • Головна
  • Відвідувачі судять про заклад по туалетній кімнаті. Доведено дослідженнями!
InWhite Solutions