Не одними програмами лояльності. На що ще потім звертають увагу відвідувачі ресторанів.

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

Не одними програмами лояльності. На що ще потім звертають увагу відвідувачі ресторанів.

31 жовт. 2016

Останнім часом в світі різні компанії регулярно проводять дослідження і опитування відвідувачів ресторанів. Це допомагає їм вибудовувати більш ефективні комунікації з відвідувачами, дізнаватися про їхні переваги, тим самим знаходячи все нові шляхи-доріжки до їхніх сердець. Не стало винятком і нове дослідження компанії Harris Poll на замовлення корпорації Сінтас, що проводиться для з'ясування причин, які будуть утримувати людей від повторного відвідування ресторану. Дослідження проводилося в США за допомогою різних он-лайн каналів серед 2034 дорослих респондентів у віці від 18 і старше.

Не одними програмами лояльності. На що ще потім звертають увагу відвідувачі ресторанів.

Зокрема, дослідження показало один дуже важливий тренд. 97% респондентів погодилися з тим, що програми лояльності зможуть «змусити» їх відвідати ресторан, проте, якщо що-небудь, пов'язане з питаннями експлуатації об'єкта, їх при цьому збентежить, розсердить і т.ін., то вони не повернутися більше до цього закладу.

"Навіть якщо в ресторані працює прекрасний шеф-кухар, неохайний туалет або брудна вхідна група може залишити неприємний осад і присмак у роті від відвідування закладу, - зазначив представник компанії Сінтас Джон Енгель. - І це тоді, коли повторне відвідування має життєво важливе значення для ресторанів. Саме тому керівники і власники ресторанів повинні гарантувати, що їхні співробітники у змозі оперативно і ефективно усунути всі недоліки, щоб забезпечити повернення клієнта до ресторану".

Дослідницька компанія Harris Poll в ході даного дослідження також визначила п'ять дуже важливих факторів, які в 100% випадків вплинуть на рішення відвідувачів повернутися до ресторану:

  • Брудні і неохайні поверхні (наприклад, столи, стільці, кабіни, пил на декорі, пилові розводи на поверхнях і т.ін.) збентежать 86% респондентів і змусять ухвалити рішення не на користь ресторану.

    На що ще звертають увагу відвідувачі ресторанів

  • Загальний неприємний запах залишить негативне враження про заклад у 85% учасників опитування;
  • 80% респондентів ніколи не повернутися до ресторану, в якому будуть брудними туалети (підлоги, сантехніка, дзеркала);

    зауважили відвідувачі ресторану підлоги, сантехніку, дзеркала

  • Через брудну і слизьку підлогу 72% опитаних віддадуть перевагу іншому закладу, навіть більш дорогому;

    зауважили відвідувачі ресторану підлогу

  • На думку про ресторан 70% респондентів вплине чистота вхідних груп і прилеглої території (недопалки, переповнені смітники і сміттєві баки, загальний неохайний вигляд спрацюють не на користь відвідуваного ними ресторану).

Негативне враження про ресторан залишать також непрацюючі туалети, освіжувачі повітря в санітарних кімнатах, відсутність мила, рушників або туалетного паперу в санвузлах, явно видимі поломки меблів, розбиті вікна і дзеркала.

Крім факторів чистоти і порядку, негативне враження про заклад на респондентів справляють гучна музика і телефонні рінгтони (47%), погане освітлення (36%).

Що ж стосується гендерних відмінностей, то жінки більш схильні до впливу описаних вище негативних факторів. Наприклад, 75% опитаних жінок не повернуться до ресторану, якщо у нього брудні вхідні сходи, у чоловіків же цей показник трохи нижчий - 64%. 72% жінок також не прийдуть повторно до закладу, якщо там не буде належним чином працювати сантехніка, в порівнянні зі 63% чоловіків, які помітили несправності сантехніки в ресторані.

відвідувачі повернуться до таких ресторанів

Для відвідувачів старше 65 років проблемним залишається відвідування ресторанів зі слизькими від бруду або вологи сходами. Так, 88% людей старшого покоління більше 65 років не повернутися до таких ресторанів.

Традиційно проводячи аналогії з українськими реаліями, можемо з упевненістю стверджувати, що якби подібні дослідження проводилися в Україні, то їхні дані не сильно б відрізнялися від даних американських досліджень. Причин тому безліч: від дійсно тісної конкуренції на ресторанному ринку нашої країни, до того, що наші споживачі-відвідувачі ресторанів стають все більш вимогливими. Вони подорожують по різних країнах світу, бачать приклади просто відмінних сервісів в ресторанах, а тому потроху «виховують» культуру обслуговування в наших ресторанах. Можливостей надавати сервіс належної якості маса. Одна з них - залучення професійних технічних служб для обслуговування ресторанних об'єктів на аутсорсингу. Компанія «ІНВАЙТ» протягом багатьох років надає послуги для ресторанів і кафе. Весь напрацьований досвід дає нам можливість оперативно, ефективно і якісно обслуговувати ресторани і кафе. Ми впевнені, що дрібниць і неважливих нюансів тут немає, тому що кожен відвідувач гідний тільки найкращого сервісу.

 

  • Головна
  • Не одними програмами лояльності. На що ще потім звертають увагу відвідувачі ресторанів.
InWhite Solutions