Несподіваний поворот: SCA виведе Tork та інші гігієнічні бренди в окрему компаніюю

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

Несподіваний поворот: SCA виведе Tork та інші гігієнічні бренди в окрему компаніюю

21 лют. 2018

Несподіваний поворот: SCA виведе Tork та інші гігієнічні бренди в окрему компанію

Виробництво, просування і реалізація гігієнічної продукції Tork та інших брендів, що належать зараз SCA Group, буде здійснювати компанія Essity - самостійна бізнес-одиниця, яка з'явиться до кінця 2017 року після поділу SCA.

SCA офіційно розділиться на дві самостійні компанії: гігієнічну і лісопромислову. Про це йдеться в прес-релізі організації, що займає лідируючі позиції в сфері гігієнічних товарів і продукції лісової промисловості. Процес поділу почнеться в другій половині 2017 року, після того, як акції двох нових компаній почнуть котируватися на біржі. Таке рішення на щорічному засіданні, що відбулося 5 квітня 2017 року, ґрунтуючись на рекомендаціях ради директорів, ухвалили акціонери SCA.

SCA було засновано в Швеції в 1929 році як лісопромислову компанію. Із плином часу вона розширила не тільки географічний охват, але і сфери своєї виробничої діяльності, наприклад, виробництво паперової та гігієнічної продукції (в т.ч. професійного асортименту).

Однак синергетичний ефект від поєднання двох бізнес-напрямків із часом став знижуватися. У серпні 2015 року рада директорів SCA рекомендувала почати поділ бізнесу на дві самостійні компанії. Тоді ж стартував процес консолідації всіх лісопромислових активів у підрозділ Forest Products, а з січня 2016 почалася реорганізація і гігієнічного спрямування по всьому світу. При цьому, в 2015 році на гігієнічний бізнес, в якому працює близько 40 тис. осіб, довелося 85% від чистої виручки SCA Group, що склало 98,5 млрд шведських крон. У 2016 році співвідношення обсягів виручки гігієнічного та лісопромислового напрямків становило вже 86/14 від 117 мільярдів шведських крон (12.4 млрд євро). Зростання доходів SCA в 2016 році впало до 1% з 9-11% в 2013-2015 рр., А чистий прибуток після сплати податків виявився на рівні показників 2013 року, скоротившись на 19% у порівнянні з 2015р.

Гігієнічний бізнес SCA, на даний момент, включає в себе виробництво продукції особистої гігієни, споживчого паперу, а також недавно придбану BSN medical, буде об'єднаний в одну компанію Essity, яка повинна стати міжнародним лідером в області рішень для гігієни і здоров'я. Лісопромислова компанія, яка зберігає за собою назву SCA, стане власником 2.6 млн гектарів лісового масиву в північній частині Швеції, що становить приблизно 5% від усієї території країни. Це робить SCA найбільшим приватним власником лісів в Європі.

Після поділу нова компанія Essity (похідне від двох слів: essentials і necessities), на думку керівництва SCA, стане однією з лідируючих міжнародних компаній в сфері гігієни і здоров'я, яка розробляє, виробляє і реалізовує майже в 100 країнах світу гігієнічну і паперову продукцію під такими брендами, як: Tork (для паперової продукції професійного асортименту), TENA (для продукції по догляду при нетриманні), а також Zewa, Libresse і Libero та інші.

«Я радий, що акціонери підтримали пропозицію ради директорів про розділення компанії на дві самостійні. Це дозволить ще більш ефективно реалізовувати стратегії для кожної з компаній, створюючи цінність для акціонерів і переваги для клієнтів, відкриваючи подальші можливості зростання і розвитку. Ми всі з нетерпінням чекаємо захоплюючого майбутнього для наших двох сильних компаній, - прокоментував новину Магнус Грот, президент і виконавчий директор SCA, а також майбутній президент нової компанії Essity. - Гігієна та санітарія - це те, що необхідно всім і кожному для кращого життя. І наша продукція є необхідними для поліпшення добробуту предметами».

  • Головна
  • Чотириноге прибирання. Прибираємо за домашніми улюбленцями.
InWhite Solutions