Відвідувачі судять про заклад по туалетній кімнаті. Доведено дослідженнями!

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

Відвідувачі судять про заклад по туалетній кімнаті. Доведено дослідженнями!

04 лип. 2016

Друзі, ми вже недавно писали про важливість чистоти в ресторанах. Однак, тоді ми зосередили свою увагу на більш прикладних речах, на які повинні обов'язково звертати увагу власники. Зараз же ми пропонуємо зосередиться на «доказовій базі» твердження «Чистий бізнес - прибутковий бізнес», а саме на дослідженнях, які доводять, що чистота в ресторані грає одну з провідних ролей.

І так, якщо перефразувати відому фразу класика літератури Льва Толстого «Усі сім'ї щасливі однаково, а нещасні - кожна по-своєму» і застосувати її в сегменті комерційної нерухомості та ресторанного бізнесу, то вона звучатиме приблизно так: «Усі ресторани відрізняються один від одного, але є одна спільна риса - всі хочуть справити найкраще враження на своїх гостей»...

У минулому році, вивчаючи свою цільову аудиторію (ресторани, кафе та інші об'єкти громадського харчування), всесвітньо відома компанія SCA і глобальна торгова марка Tork, що належить їй, спільно із дослідницькою компанією Tobii провели цікаве дослідження. Найцікавіше, що це не було стандартне соцопитування відвідувачів тих же ресторанів або кафе. Це була ціла, відмінно підготовлена, ​​технічна операція з вивчення того, на що ж, насамперед, звертають увагу прості відвідувачі ресторанів.

Так, за допомогою спеціально обладнаних окулярів, що зчитують кожен рух очей, вдалося провести цікаве дослідження. Завдяки таким унікальним окулярам, замовники дослідження створили «карту» місць / точок ресторану, на яких відвідувачі фіксуються найбільше. Для повноти отриманих даних дослідження проводилося по всій Європі, учасниками його стали 3000 відвідувачів ресторанів.

Сучасна технологія відстеження руху очей пропонує нові можливості для вивчення таких абстрактних речей, як враження відвідувачів. І що найважливіше, ці враження було записано не зі слів, що на думку розробників технології може дещо спотворювати дані, а безпосередньо з тих предметів, на яких фокусувався погляд учасників дослідження.

Система, на якій побудовано дослідження, досить проста. Мікрокамери, розташовані на внутрішній оправі окулярів, фіксують кожен рух очей. Щоб отримати повне уявлення про сприйняття гостей, учасники експерименту, на яких були окуляри, виконували 3 види дій:

- Мили руки перед вечерею. 

- Сиділи в барі з напоєм навпроти відкритої кухні. 

- Вечеряли за столом у ресторані.

Кожен рух очей перетворювалося на одиницю інформації, яка потім аналізувалася і дозволила створити 3 візуальних «карти». На цих картах видно, на чому саме фіксували свою увагу учасники експерименту в різних зонах ресторану (кухня, туалетна кімната, обідній зал).

У результаті цього інноваційного дослідження замовник отримав чітку картину того, на що ж під час відвідування ресторану фокусує свій погляд відвідувач. Результат був просто вражаючим, адже протягом лише однієї години, гість 7000 разів фіксує свій погляд на різних зонах ресторану. Це і є доказом того, що ні їжею єдиної цікавиться відвідувач. Для клієнта важливий ще цілий ряд факторів, які в кінцевому підсумку і формують узагальнену оцінку закладу.

Крім того, щоб отримати додаткові дані про те, що дозволяє створити позитивне враження для відвідувача, торгова марка Tork ініціювала опитування серед відвідувачів ресторанів 6-ти європейських країн.

Результати досліджень показують, що найголовніше враження від відвідування ресторану - це смак їжі, і це логічно. Далі - Увага !!! - Наступне чистота і охайність, як обідньої зони, так і туалетної кімнати. І, що не менш важливо, відвідувачі озвучили свої стандарти, які свідчать, на думку кожного з них, про професійність закладу, його рівні та повазі до них як до клієнтів. Так, 9 із 10 опитаних вважають важливим підтримання стандартів туалетної кімнати на рівні стандартів обіднього залу. Чистота туалетів - другий важливий аспект, яким гості часто розчаровані при відвідуванні ресторанів. Складовій частині відвідувачі приділяють особливу увагу. Наприклад, гігієнічна продукція високої якості (туалетний папір, паперові рушники і мило) збільшують позитивне сприйняття ресторану для 40% респондентів.

 Відвідувачі судять про заклад по туалетній кімнаті. Доведено дослідженнями!

Традиційно, дизайн інтер'єру та оформлення столу грають важливу роль. 6 з 10 опитаних мають високі або дуже високі очікування від інтер'єру ресторану і оформлення столу. 8 з 10 вважають, що ресторани повинні прикладати більше зусиль до оформлення столу. Гості також звертають увагу на інтер'єр ресторану в цілому - від деталей на стелі до дизайну меблів, вибору кольору подушок і підлокітників, поєднання кольорів і підбору флористики (квітів). Аспекти, пов'язані з приготуванням їжі, також викликають особливий інтерес у респондентів. 7 з 10 опитаних цінують, якщо у них є можливість спостерігати за процесом приготування страв на відкритій кухні, і ще для більшої кількості гостей (75%) важливо, коли у них є можливість побачити, наскільки кухня чиста і підтримуються на ній стандарти гігієни!

Барна стійка

Що стосується персоналу, дослідження також виявило деякі цікаві факти.

Як тільки офіціант проходить повз стіл, гості одразу ж дивляться на нього. 75% опитаних, насамперед, очікують від офіціанта уваги. Якщо ж офіціант нечемний або грубий, 71% порекомендують не відвідувати ресторан і не вважатимуть за працю розмістити свої негативні відгуки в мережі Інтернет; 33% віддадуть перевагу залишити більше чайових офіціантам, які виглядають задоволеними.

За твердженням респондентів, вони оцінюють персонал, не тільки по їхньому зовнішньому вигляду, але і про виконану ним роботу. Зокрема, дуже важливо, щоб усе необхідне завжди було під рукою: витратні матеріали або серветки. Якщо із цим персонал справляється - значить в його роботі все структуровано, зрозуміло. А результат - чистий ресторан, задоволені їжею і обслуговуванням відвідувачі, готові рекомендувати своїм друзям і близьким цей заклад. У кінцевому підсумку, якщо власники ресторанів і кафе будуть враховувати всі описані тут нюанси, підтверджені подібного роду дослідженнями, то отримають в результаті не тільки позитивні відгуки про свій ресторан, але і збільшать свій прибуток.

  • Головна
  • Відвідувачі судять про заклад по туалетній кімнаті. Доведено дослідженнями!
InWhite Solutions