Бліц-інтерв'ю журналу «БИЗНЕС»

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

Бліц-інтерв'ю журналу «БИЗНЕС»

03 лют. 2014
Тетяна Давидович, виконавчий директор компанії «ІНВАЙТ»
Тетяна Давидович, виконавчий директор компанії «ІНВАЙТ»
Тетяна Давидович, виконавчий директор компанії «ІНВАЙТ»

«У найближчі роки буде розвиватися формат комплексного надання побутових послуг», -
упевнена Тетяна Давидович, виконавчий директор компанії «ІНВАЙТ» (м.Київ; надання послуг клінінгу та ін.; з 2006 р.; 900 тис. кв.м обслуговуваних приміщень і територій): 

- Які найближчі перспективи ринку побутових послуг? 
- На даний момент очевидно, що у найближчі роки буде розвиватися формат комплексного надання побутових послуг. Причому, це стосується, як приватних, так і корпоративних замовників. Бізнес почав розвивати практику надання комплексу послуг приблизно три роки тому і вже зараз помітно, як Україна досить швидко просувається по цьому шляху.

- Чому? 
- Справа в тому, що клієнту не вигідно шукати кілька компаній для виконання різних видів робіт, і тому він готовий оплачувати набір послуг «із одних рук», щоб із ним працював один менеджер. Так як ми регулярно відвідуємо профільні виставки в Європі, зазначу, що це загально європейська тенденція.

- Що у такому випадку є предметом угоди з надання комплексних послуг?
- У будь-якої компанії, незалежно від кількості послуг в її асортименті, як правило, є свої 5-10 найбільш затребуваних. Саме вони служать відправною точкою для укладання угод на надання додаткових послуг, які супроводжують.

- Чи можуть корпоративні клієнти служити каналом з просування послуг?
- Так. Наприклад, наша стратегія як сервісної компанії, полягає в якісному обслуговуванні корпоративного замовника, що неминуче призводить до звернення приватних осіб, з яких і складається будь-яка організація, за послугою (зокрема, клінінгу, хімчистки м'яких меблів і т.ін.). У свою чергу, при отриманні якісної послуги приватним клієнтом спрацьовує ефект «сарафанного радіо», яке в структурі мотивації замовлень досягає 20-30%.

Джерело: «БИЗНЕС», №5 (1096), 3 лютого 2014 року.

InWhite Solutions