DIGITALізація бізнес-процесів на прикладі IWS

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

DIGITALізація бізнес-процесів на прикладі IWS

28 серп. 2020

Про сучасні реалії та перспективи digital технологій на світовому та українському ринках facility ми писали нещодавно у матеріалі DIGITAL ДЛЯ FACILITY.

Сьогодні ж розпочнемо знайомство з CRM системою, яку на основі свого досвіду та потреб розробив «ІНВАЙТ» та поетапно впроваджує у свою діяльність і взаємодію зі своїми замовниками.

DIGITALізація бізнес-процесів на прикладі IWS

Отже, програмний комплекс CRM IWS - це повноцінна CRM система на базі програмного комплексу Бітрікс 24.

Головна мета розробки та впровадження комплексу - ОПТИМІЗАЦІЯ взаємодії всередині команди і на рівні комунікації із замовником. Тобто всі необхідні ресурси, підрозділи, функції та інший інструментарій, необхідний для ефективної роботи, знаходиться в одній системі. Доступ до інформації отримують всі підрозділи на підприємстві в рамках їх компетенцій, що істотно спрощує роботу і забезпечує оперативний обмін інформацією.

ЗМЕНШЕННЯ КІЛЬКОСТІ ПОМИЛОК, ПОВ'ЯЗАНИХ З ЛЮДСЬКИМ ФАКТОРОМ (неуважність, забудькуватість, тощо), так як до кожного проекту прикріплюється вся необхідна інформація про роботу. Повний контроль над ситуацією як всередині команди, так і в частині замовника. Всім виконавчим ланкам нас як постачальника зрозуміло, що вимагається, зрозумілий об’єм робіт та терміни їх виконання.  

СТАНДАРТИЗАЦІЯ як виробничих процесів на всіх обслуговуваних об'єктах, так і процесів взаємодії та погодження всередині компанії та на рівні із замовником.

КОНТРОЛЬ всіх процесів, пов'язаних з персоналом (прийом, адаптація, табелювання). За допомогою системи стає простіше відстежувати ефективність і користь для компанії кожного співробітника, а також аргументувати цінність роботи компанії в цілому для замовника.

РОБОТА ІЗ ЗАЯВКАМИ як всередині кожного проекту(підбір персоналу, поставки витратних матеріалів, хімії, інвентарю, контроль їх використання.), так і  можливість обробки заявок безпосередньо від замовника (виконання додаткових послуг, надання документів, виправлення недоліків, тощо).

МОЖЛИВІСТЬ ВІДСТЕЖУВАТИ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ЗАЯВОК.

DIGITALізація бізнес-процесів на прикладі IWS

АВТОМАТИЗАЦІЯ ДОКУМЕНТООБІГУ (підготовка, погодження договорів, додаткових угод, підготовка рахунків, актів виконаних робіт, тощо.).

ІНТЕГРАЦІЯ БАЗ ДАНИХ для ефективного функціонування всіх процесів (1C Бухгалтерія, 1С склад, 1С кадрове діловодство, MeDok, тощо).

ЗАСТОСУВАННЯ ВСІХ МОЖЛИВОСТЕЙ ДЛЯ ВСІХ НАПРЯМІВ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ (клінінг, озеленення, технічне обслуговування інженерних систем). А також можливість паралельного ведення безлічі бізнес-процесів за окремими договорами з одним замовником. 

ГНУЧКІСТЬ. Можливість налаштування окремих бізнес процесів під вимоги замовника.

ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ. Для комплексної трансформації всього циклу обслуговування клієнтів важливо налагодити співпрацю між технологічними, операційними і бізнес-підрозділами в рамках однієї компанії, а також між компанією та замовником. Facility напрям складний в частині бізнес-процесів. Часом, простий процес проходить чимало внутрішніх погоджень, змін та передбачає чимало етапів погодження питань із замовником. Ці процеси дуже важко відслідковувати. Збій на будь-якому етапі призводить до втрати якості чи призводить до проблем на будь-якому етапі комунікації з клієнтами.  CRM система нівелює ризики втрати контролю над будь-яким процесом.

ІСТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ  ЗАГАЛОМ ТА КОЖНОЇ ОКРЕМОЇ ОДИНИЦІ ТЕХНІКИ НА ОБ’ЄКТІ, ЗОКРЕМА.

Створення бази консолідованої інформації про об’єкт, його особливості, умови обслуговування передбачені договором, деталізована інформація про техніку, що обслуговується на об’єктах,  а також техніку, за допомогою якої надаються послуги  (перелік техніки, технічні характеристики, інструкції з використання, історія обслуговування, тощо).

Дана інформація доступна як для нас як обслуговуючої компанії, так і для замовника, з метою контролю.

БАЗА ЗНАНЬ з можливістю проведення активностей у форматі он-лайн (навчання, зустрічі, meeting  із замовниками, тощо).

ФОРМУВАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ЗВІТНОСТІ як для власних внутрішніх потреб компанії, так і для замовників.

ЧАТ з можливістю здійснення не лише переписки,  а й відеодзвінків, відеоконференцій.

МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ, що забезпечує можливість працювати та контролювати всі процеси без прив’язки до робочого місця.

ПЕРШІ РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ:

  • На разі, маємо розроблене технічне завдання, на його основі тривають активні поетапні налаштування функціональних можливостей комплексу, а також підключення замовників до системи. Над технічним завданням наші спеціалісти працювали майже рік.  Планується, що стільки ж часу займе безпосереднє технічне впровадження основних блоків платформи.
  • Очікувано, найбільш затребуваним блоком серед замовників є робота з заявками та контроль їх виконання.

DIGITALізація бізнес-процесів на прикладі IWS

  • Найближчим часом для тестового використання буде готовий блок контролю якості згідно чек-листів.

DIGITALізація бізнес-процесів на прикладі IWS

  • Серед співробітників компанії найактивнішими є блок контролю робочого часу, постановка та контроль виконання завдань, блоки маркетингу та продажів.

DIGITALізація бізнес-процесів на прикладі IWS

  • На даному етапі готовності комплексу найбільшу оптимізацію процесів показує система для мережевих замовників, які мають багато торгових точок, відділень, представництв.

По завершенню технічних налаштувань всіх модулів CRM платформи IWS ми будемо готові презентувати систему широкому загалу як існуючих клієнтів компанії, так і нашим потенційним замовникам, адже ми впевнені, що кожен вартий тільки якісного сервісу, а діджиталізація процесів допоможе нам вийти на якісно новий рівень надання послуг.

Слідкуйте за нашими анонсами.

InWhite Solutions