Розважальні і бізнес-центри (ТРЦ і БЦ) вже давно стали невід'ємною частиною інфраструктури міст. У бізнес-центрах ми працюємо, в торгово-розважальних - відпочиваємо. Такий устрій нам всім зрозумілий і звичний і затьмарювати його в епоху економії часу ніщо не повинно. Особливо справа стосується бруду і неохайності. І щоб залишити ТРЦ і БЦ їх основні функції, сервісна компанія «ІНВАЙТ» пропонує свої послуги аутсорсінгового обслуговування об'єктів комерційної нерухомості.
Послуги прибирання можуть надаватися:
- кожен день, протягом усього торгового дня/нічний час/цілодобово;
- в будь-який зручний для клієнта час (точкове облуговування);
- до початку відкриття/після закриття роботи торгового центру;
- в будь-якому іншому графіку, зручному для замовника.
Такий клієнтоорієнтований підхід, а також багаторічний досвід компанії «ІНВАЙТ» дає можливість нашим замовникам зосередиться на вирішенні профільних завдань, сконцентруватися виключно на бізнес-питаннях. А щоденні клопоти по клінінговому обслуговуванню торгово-розважальних і бізнес-центрів ми беремо на себе. Адже чистота - важливий фактор. І тут важливий кожен нюанс. Навіть якщо у вас розроблена концепція, шикарний інтер'єр, зручне розташування, смачна кухня, але в приміщеннях погано прибрано або недоглянуті санвузли, це може негативно вплинути на ваш бізнес, так як в еру інтернету негативні відгуки поширюються як сніжний ком.
А між тим, брудні туалетні кімнати в торгових і бізнес-центрах залишають негативне враження від відвідин закладу в цілому. Це підтверджують щорічні дослідження громадської думки, які проводяться в Америці.
Більшість учасників дослідження (63%) заявили, що на загальне враження від шопінгу або відвідування офісу компанії значний вплив зробило стан туалету.
При цьому вони впевнені, що поганий стан громадських туалетів свідчить про непрофесіоналізм топ-менеджерів і керуючого персоналу. З цією тезою згодні багато хто з учасників опитування. 63% жителів США, які відповіли на запитання дослідників, відмовилися прийти в торговий або бізнес-центр, де їх не задовольнив стан туалетних кімнат. Брудні і неохайні вбиральні, на думку американців, свідчать про неповагу, яку проявляють до відвідувачів власники бізнесу.
Комплексний підхід при експлуатації об'єкта - показник професіоналізму і відчувається він по дрібним деталям, які в цілому створюють комфорт для відвідувачів. І як показує світовий досвід клінінгової індустрії, іноді недостатня увага до таких дрібниць, як наявність миючих засобів або туалетного паперу в диспенсерах може коштувати великим світовим компаніям дуже великих грошей у вигляді штрафів.
То ж, як бачимо, прибирання давно перестало бути чимось внутрішнім або локальним, чимось виключно технічним і другорядним. Якісно прибрані об'єкти розважальної і бізнес інфраструктури міста - це питання іміджу кожної з компаній, її обличчя і показник відповідальності ТОП-менеджменту перед своїми відвідувачами, орендарями і клієнтами.
Щоб не допустити сумного розвитку подій, сервісна компанія «ІНВАЙТ» готова надати свої послуги з якісного клінінгового обслуговування. Будьте впевнені, що на сторожі чистоти і порядку у вас на об'єктах буде тільки досвідчений і навчений персонал, тільки якісна техніка, витратні матеріали та інвентар.