Брудний магазин не тільки непривабливий, він може становити небезпеку для здоров'я відвідувачів і співробітників. Саме тому чистота для продуктових магазинів є одним з найважливіших показників. Свіжість продуктів, якісний сервіс, багатий вибір, зручне місце розташування втрачають свою актуальність і пріоритет для відвідувачів, якщо в торгових залах брудні підлоги чи інші поверхні. Результати досліджень багатьох європейських інституцій доводять, що покупці більш лояльні до магазинів, де чистоті та гігієні приділяють неабияку увагу. При цьому, середній чек в таких магазинах вищий, аніж у тих торгових точках, котрі нехтують чистотою.

Чистота в продуктових магазинах – безпека для покупців та ключ до їх лояльності

Фактори чистоти, на які споживачі супермаркетів звертають увагу.

1. Чиста територія та вхідні зони.

На тротуарах не повинно бути плям від кави та інших розливів, недопалків, залишків жувальної гумки, пластикового посуду та іншого сміття. Супермаркети, що дбають про комфорт своїх клієнтів повинні регулярно прибирати та мити площі біля входу в магазин, контролювати рівень наповненості сміттєвих баків, урн-попільничок. Прозорі скляні вхідні групи також повинні бути без розводів, плям, соляних відкладень.

2. Чиста підлога.

Щоденний інтенсивний людинопотік впливає на швидку забруднюваність і передчасний знос покриття для підлоги. Підлога – це поверхня, яка найчастіше та найбільше потрапляє в поле зору покупців. Однак, на жаль, в наших нинішніх реаліях, часто саме підлога в продуктових магазинах має неналежний вигляд та викликає чимало нарікань у покупців. Догляд за підлогою повинен здійснюватися щодня за допомогою професійного підлогонатирача і якісної хімії. Також необхідно періодично наносити спеціальну захисну емульсію, що відновлює зовнішній вигляд підлоги, додає ефектного глянцевого блиску, має антиковзаючий ефект і попереджає передчасне стирання покриття.

Чистота в продуктових магазинах – безпека для покупців та ключ до їх лояльності

3. Чисті стелажі, прилавки, полиці.

Місця, які контактують з продуктами харчування, повинні бути бездоганно чистими. Це не тільки конкурентна перевага для кожної торгової точки, а й турбота про здоров‘я покупців. Стелажі, полиці, корзини для овочів і фруктів, холодильники – місця з підвищеними ризиками перехресного забруднення, а отже прибирання цих зон вимагає особливого підходу. Є цілий перелік нормативних актів, що регламентують процеси прибирання в таких зонах. Серед них - відповідність стандартам системи безпеки харчових продуктів HACCP, і багатьом іншим, у тому числі й міжнародним регламентуючим системам. Їх беззаперечне дотримання допоможе не лише спростити процеси контролю за чистотою, а й вкаже на те, що торгова точка відповідально ставиться до всіх вимог чинного законодавства, а також піклується про своїх покупців.

4. Гігієнічні кімнати.

Чистота у вбиральнях супермаркетів – пріоритет № 1! Туалет повинен бути постійно чистим, а витратні матеріали (туалетний папір, рушники паперові, мило-піна/рідке мило тощо) – завжди в наявності. Важливу роль у забезпеченні і підтриманні чистоти відіграють правильно підібрані хімічні засоби та інвентар. Ідеальне рішення – кислотні засобі для видалення стійких забруднень, засоби, які не залишать розводів або плівки на склі, дзеркалах і світильниках, препарати, стійкі до жирів і мильної плівки. Стан туалетів у супермаркетах необхідно контролювати декілька разів на годину, щоб вчасно ліквідувати локальні забруднення.

До речі, з 1 серпня 2019 року проєктувальники всіх нових і реконструйованих супермаркетів площею понад 2,5 тис. кв. м. зобов'язані облаштувати туалети для відвідувачів.

Згідно нових вимог, кількість туалетних зон в таких закладах має бути облаштована з розрахунку: одна вбиральня на кожні 600 м² торгової площі, але не менше чотирьох туалетів на об'єкт.

Чистота в продуктових магазинах – безпека для покупців та ключ до їх лояльності

5. Швидке очищення від розливів.

Безпека відвідувачів – понад усе! Для попередження і уникнення травмонебезпечних ситуацій, необхідно своєчасно реагувати на будь-які розливи, використовуючи професійну машину з екстрактором. Також розливи, проникаючи в структуру підлоги, можуть її пошкодити, тому своєчасне прибирання – гарне і дієве рішення.

6. Відсутність шкідників.

Кожен продуктовий магазин/супермаркет повинен періодично проводити
заходи, спрямовані на боротьбу з гризунами, тарганами та іншими комахами, які можуть бути шкідниками і переносниками небезпечних та особливо небезпечних інфекційних захворювань.

Для того, щоб мінімізувати ризики появи гризунів, краще зберігати товар на відкритих стелажах - персонал повинен бачити, що відбувається на полицях. Важливо, щоб сміттєві баки знаходилися на віддалі від магазину. Якщо вони стоять поруч з магазином, необхідно подбати про те, щоб це були якісні контейнери з кришками, що щільно закриваються. Персонал повинен стежити за тим, щоб сміттєві контейнери завжди були закриті. Також важливо проводити професійні заходи з дезінфекції та дезінсекції всіх приміщень супермаркету для профілактики: склади, торгові та санітарні зон і т.і.

Чистота в продуктових магазинах – безпека для покупців та ключ до їх лояльності

Як бачимо, сьогодні покупець вимогливий не тільки до якості товарів, а й до зручності та комфорту під час покупок. Чистота в місцях для покупок є одним з важливих чинників, що впливає на бажання купувати саме в цьому магазині. Тому власникам чи управляючим компаніям супермаркетів та інших продуктових магазинів неабияку уваги слід приділяти питанням дотримання чистоти та гігієни у всіх приміщеннях магазинів. А для якісного прибирання сегменту фуд ритейлу важливий комплексний підхід, забезпечити який може тільки професійна обслуговуюча компанія.

Головна
> Новини
> Чистота в продуктових магазинах – безпека для покупців та ключ до їх лояльності
Замовити послугу