- Чому?
- Справа в тому, що клієнту не вигідно шукати кілька компаній для виконання різних видів робіт, і тому він готовий оплачувати набір послуг «із одних рук», щоб із ним працював один менеджер. Так як ми регулярно відвідуємо профільні виставки в Європі, зазначу, що це загально європейська тенденція.
- Що у такому випадку є предметом угоди з надання комплексних послуг?
- У будь-якої компанії, незалежно від кількості послуг в її асортименті, як правило, є свої 5-10 найбільш затребуваних. Саме вони служать відправною точкою для укладання угод на надання додаткових послуг, які супроводжують.
- Чи можуть корпоративні клієнти служити каналом з просування послуг?
- Так. Наприклад, наша стратегія як сервісної компанії, полягає в якісному обслуговуванні корпоративного замовника, що неминуче призводить до звернення приватних осіб, з яких і складається будь-яка організація, за послугою (зокрема, клінінгу, хімчистки м'яких меблів і т.ін.). У свою чергу, при отриманні якісної послуги приватним клієнтом спрацьовує ефект «сарафанного радіо», яке в структурі мотивації замовлень досягає 20-30%.
Джерело: «БИЗНЕС», №5 (1096), 3 лютого 2014 року.