Сервісна компанія «ІНВАЙТ» оголосила про початок роботи «Гарячої лінії» для співробітників компанії.
Відкриття «Гарячої лінії» стало черговим кроком по реалізації політики взаємодії з персоналом. Така політика особливо важлива в механізмі ефективної роботи компанії, адже люди - це головний ресурс і двигун «ІНВАЙТ». Саме співробітникам компанії пропонується найбільша увага, їхня думка, відгуки про якість та умови праці є показниками лояльності до компанії в цілому.
Звернутися на «Гарячу лінію» може будь-який сервісний і офісний співробітник у робочі дні з 9.00 до 18.00. Усі заяви, пропозиції, скарги будуть прийматися фахівцями по роботі з персоналом та негайно оброблятися і передаватися керівництву, відповідно до їхньої компетенції.
За словами керівництва компанії, робота зі зворотним зв'язком буде сильним інструментом, який допоможе удосконалювати комфортні умови праці в компанії, як наслідок - якість трудової діяльності.