Аудит технічного стану систем експлуатації об‘єкту

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

ЗАМОВТЕ АУДИТ

  1. Ім'я*
    Заповніть поле Ім'я
  2. Електронна пошта*
    Будь ласка, повідомте e-mail адресу
  3. Телефон*
    Будь ласка, повідомте номер телефону.
  4. Розташування*
    Виберіть розташування

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ!

Київ

(044) 498-10-47, (067) 823-13-23...показати

Дніпро

(056) 375-90-21, (067) 236-22-69...показати

Харків

(057) 728-10-38, (067) 659-65-61...показати

Зворотний дзвінок
Замовити безкоштовний дзвінок
  1. ПІБ*
    Заповніть поле ПІБ
  2. Телефон*
    Будь ласка, повідомте номер телефону.
  3. Розташування*
    Виберіть розташування

Аудит технічного стану систем експлуатації об‘єкту як інструмент збереження його інвестиційної привабливості

Не секрет, що якісна та ефективна експлуатація будь-якого об‘єкту нерухомості допомагає зберегти не лише його цікавість та привабливість для відвідувачів, але й ринкову вартість та інвестиційну привабливість для потенційних інвесторів.

Зазвичай на об‘єкті працює або власна експлуатаційна служба, або обслуговуюча компанія. Однак,  дуже часто відбувається так, що ніби то й процеси всі налагоджені, і персоналу ніби вистачає, і постачання матеріалів відбувається вчасно, а ефект лишає бажати кращого, та й витати дедалі більш зростають, замість того, аби оптимізуватись.

Саме в таких випадках, аби оцінити  ефективність роботи служб експлуатації ми наполегливо рекомендуємо провести аудит технічного стану об‘єкту в частині клінінгу та обслуговування інженерних систем.

ВАЖЛИВО! НАШІ СПЕЦІАЛІСТИ ГОТОВІ НЕ ЛИШЕ ПРОВЕСТИ ЯКІСНИЙ АУДИТ НА БЕЗОПЛАТНІЙ ОСНОВІ, А Й  ЗАПРОПОНУВАТИ КОМПЛЕКС РОБІТ ЩОДО УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ ПРОБЛЕМ.

Ціль аудиту технічного стану об‘єкту – виявити проблемні з точки зору експлуатації питання та запропонувати комплекс рішень, що усунуть проблематику.

Найпоширеніші проблеми, які допомагає визначати та вирішити аудит технічного стану об‘єкту:

  1. Відсутність систематичного підходу до експлуатації об‘єкту;
  2. Проблема інженерних конструкцій чи їх відсутність:
    • місця набору та зливу для використаної води;
    • відсутність пісковловлючів у зонах зливу;
    • відсутність ліфтів чи технічних ескалаторів для переміщення габаритної професійної мийної техніки між поверхами;
    • планування об‘єкту, відсутність окремо відведених технічних приміщень для прання та сушки мопів, відстою та зарядження акумуляторної техніки;
    • відсутність триступеневого брудозахисту на вхідних групах;
    • відсутність необхідної кількості електророзеток у приміщеннях з великою квадратурою;
    • відсутність відповідних конструкцій на дахах об‘єктів для закріплення промислових альпіністів, тощо;
    • відсутність якісних систем вентиляції в окремих зонах (фуд-корти, санітарні зони і т.і.)
  1. Неякісне обслуговування чи надання послуг, а також використання неякісних матеріалів;
  2. На об‘єкті не використовуються енергоефективні рішення;
  3. Порушення або недотримання технологій;
  4. Неправильний розрахунок необхідної кількості персоналу та неправильний розподіл зон обслуговування;
  5. Неправильний підбір технічних та хімічних засобів;
  6. Неправильне визначення необхідної кількості розхідних матеріалів, зважаючи на людинопотік чи інтенсивність використання тих чи інших зон об‘єктів;
  7. Неврахування особливостей об‘єкту, його розмірів, архітектурних нюансів, оздоблювальних матеріалів, і т.і.
  8. Суттєві витрати на ресурси (електрика, вода, тепло).

Запит на проведення технічного  аудиту об‘єкту може бути будь-яким: від скорочення витрат на оплату послуг за електропостачання до скорочення чисельності персоналу чи зміну технологій обслуговування.

Далі алгоритм вирішення виявлених проблем може розвиватись за кількома сценаріями:

  1. Замовник самотужки виправляє виявлені проблеми на власний розсуд;
  2. Компанія, що проводила технічний аудит, готує рекомендації щодо усунення виявленої проблематики та досягнення бажаних замовником результатів, а замовник самотужки виправляє, або дає вказівки щодо змін обслуговуючій на той момент компанії;
  3. Весь комплекс робіт щодо виправлення ситуації на об‘єкті бере на себе компанія, що виконувала технічний аудит. Часто таке рішення призводить до того, що замовник змінює обслуговуючу компанію, або відмовляється від власного обслуговування на користь аутсорсингових послуг.

Два останні варіанти, коли свої пропозиції надає компанія-аудитор, можуть передбачати наступні  типи рішення для усунення виявлених проблем:

  1. Тактичні рішення:
    • всі рішення, що стосуються персоналу (його кількості, розстановки і т.і.);
    • перегляд графіків робіт (можливе введення нічних змін, перегляд графіків роботи аварійних служб, часу реакції аварійних служб, зміна частоти проведення ТО і ті.і.);
    • переукомплектація змін, додавання нових штатних одиниць зі специфічними вміннями та навичками і т.і;
    • запровадження або зміна тактичної документації (папки об‘єкту, технічна та технологічна карти, графіки і т.д.)
  1. Технологічні рішення:
    • зміна технологій;
    • зміна в переліку техніки, хімічних засобів, інвентаря і т.і.;
    • заміна диспенсерів та серветок для рук на електичні сушки;
    • заміна паперових накладок на сидіння на рідкі дезинфектанти і т.і.
  1. Капітальні чи конструктивні:
    • впорядкування ефективної триступеневої систем захисту від бруду на вхідних групах (зовні, між дверима чи безпосередньо на вході та всередині приміщення);
    • будівництво чи переоблаштування систем зливу та оснащення їх системами пісковловлювання;
    • будівництво чи переоблаштування приміщень для техніки, прання та сушки мопів і т.і.;
    • заміна оздоблювальних матеріалів на інші, котрі потребують менше догляду та не передбачають спеціального обслуговування;
    • заміна застарілого обладнання на нове чи енергоефективне і т.і (заміна систем освітлення, опалення, встановлення систем контролю та автоматизації, встановлення датчиків руху і т.і. ).

З досвіду, варто зазначити, що найбільш дороговартісними рішеннями є конструктивні. Однак, такі кардинальні рішення того варті, адже доводять, що в перспективі можуть скоротити чи оптимізувати витрати.

Одним з яскравих прикладів системної капітальної зміни на об‘єктах з великим людинопотоком на сьогодні є введення платних послуг на відвідування туалетів. Останнім часом все частіше в ТРЦ, на вокзалах і т.і. туалети роблять платними. На вході ставлять спеціалізовані системи розрахунку, а отримані кошти направляють на ефективне та якісне обслуговування санітарних зон. Такий підхід дозволяє не лише покращити якість обслуговування, а й контролювати трафік. На об‘єктах, що вже кілька років використовують дану систему, ефективність змін доводить не лише те, на скільки чисто та охайно виглядають такі санітарні зони, а й який фінансовий ефект від того отримують власники чи управляючі компанії.

Серед ефективних тактичних рішень, що найчастіше зустрічались в практиці нашої компанії, були рішення, що пов‘язані з персоналом. Неправильно визначена кількість персоналу з одного боку суттєво скорочує витрати на фонд оплати праці, з іншого – так же суттєво впливає на якість послуг на великих об‘єктах чи на об‘єктах з великим людинопотоком.

Особливо важлива правильна кількість та розстановка персоналу на зміні в зимовий час, коли необхідно зосередитись  на чистоті вхідних груп, упереджувати потрапляння снігу  та бруду в приміщення. Також тут в даному випадку важливим є врахування наших конструктивних порад, зокрема, правильно організованої системи захисту від бруду. І, якщо в об‘єкта системи захисту від бруду відповідають стандартам, на об‘єкті достатньо  персоналу і він тактично вірно розставлений у певних зонах, якісно проводиться прибирання снігу на прилеглій до об‘єкту території  – то проблем з якістю прибирання у зимовий період безпосередньо в середині будівлі нема.

Ще одним показовим прикладом ефективного технологічного рішення є заміна персоналу професійною технікою. Такі випадки зустрічались у регіонах, коли замовник робив ставку виключно на використання праці сервісних працівників, а через вартість професійної техніки не хотів залучати її до роботи на об‘єкті. Однак, після проведеного аудиту, наших порад, техніка з відповідними до особливостей об‘єкту була закуплена. В піврічній перспективі власник об‘єкту вже відзначив оптимізацію витрат.

В частині інженерних систем, на разі, найчастіше надходять запити щодо оптимізації витрат на енергоносії. В такому разі, ми проводимо енергоаудит, визначаємо найбільш оптимальні системи для заміни та проводимо безпосередньо заміну застарілого обладнання на сучасне та енергоефективне.

Загалом, послуга технічного аудиту об‘єкту є дуже різноплановою. На об‘єкті, в залежності від бажання замовника,  ми вивчаємо як систему експлуатації загалом, так і окремі її напрямки. Системний підхід до виявлення проблематики дозволяє нашим спеціалістам комплексно вивчити «вузькі місця» об‘єкту, а наш досвід обслуговування об‘єктів нерухомості у різних сегментах дозволяє нам рекомендувати тільки ті рішення, які вже довели свою ефективність.

Окрім того, аби пересвідчитись у компетентності  нашої компанії та наших спеціалістів, ми готові організувати референс-візити  на  об‘єкти, які ми обслуговуємо, для детального ознайомлення з якістю та рівнем обслуговування.

InWhite Solutions