5 способів позбутися непотрібних речей: поради бувалих японців

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

5 способів позбутися непотрібних речей: поради бувалих японців

07 квіт. 2016

Бажання все впорядковувати і тримати в чистоті свідчить не тільки про те, що у кожного свої мухи в голові, воно часто призводить до дуже несподіваних відкриттів і розвиває. Так. Так. Саме скрупульозність в питаннях чистоти привела нас на один із заходів, де і попалася на очі книга японської письменниці Мері Кондо (Marie Kondo) «Звичайне диво, або Прибирання, яке змінить ваше життя». Прочитавши її, стає зрозуміло, що головний принцип чистоти не в позбавленні від непотрібного, а в тому, щоб жити в оточенні речей, які приносять власникові справжню радість. Погодьтеся, це різні речі. А на думку японців, саме позбавлення від всього, що більше не радує, робить нас щасливішими. Дуже простий підхід до щастя, чи не так?

Японці люблять стриманість, якщо хочете, мінімалізм. Філософія японців ґрунтується на тому, що в центрі всього цього перебуває людина, і саме вона головна, а не предмети, які її оточують. Стримана гармонія обстановки дозволяє забути про суєту, не відволікає від головного, на чому хочеться зосередиться, від заняття улюбленою справою.

Повірте, в цьому точно є сенс. Цікаво? Тоді ось вам на озброєння п'ять основних принципів.

  1. З'ясуйте, що лежить в основі ваших життєвих сценаріїв

Чим швидше ви усвідомлюєте причину, яка переконала вас привести життя в порядок, тим краще. Озирніться навколо, подумайте, з чого можна почати. Складіть список речей або звичок, від яких позбулися б без жалю. Уявіть собі обстановку, в якій хочете опинитися, продумайте, що ляже в основу вашого нового стилю життя. Це допоможе правильно розставити пріоритети, а значить, і визначитися з цілями.

  1. Не бійтеся робити все і відразу

Дійте всупереч розхожій думці про те, що краще менше, та краще. Згідно з принципами, описаним Кондо, економія життєвих сил в цьому випадку не піде на користь вашим добрим намірам. Наприклад, домашнє прибирання швидко втомить вас, якщо ви обмежитеся межами всього однієї кімнати. Лише переступивши за її поріг, ви опинитеся там, куди ще не встигли дійти руки, - у своєму минулому житті. Хапайтеся за все, що попадеться вам під руку, позбавляйтеся від непотрібних речей на ходу. Таким чином ви зможете змінити спосіб мислення і добитися майже миттєвих результатів, не відкладаючи нічого на потім.

  1. Плануючи прибирання будинку, розділіть процес на кілька частин (ось вже воістину професійний підхід)

Основа життєвих сценаріїв

Як відомо, сапер помиляється лише один раз. У нашому ж випадку порядок дій і черговість кімнат не будуть відігравати вирішальної ролі. Наприклад, любителів читання відрізняє особливість залишати книги в найнесподіваніших місцях по всьому будинку. При цьому знайти потрібну книгу часом - завдання не з легких. У цьому випадку Кондо пропонує діяти поетапно. Для початку розподіліть предмети на кілька умовних груп: одяг, книги, документи, особисті речі і так далі.

Зібравши весь наявний одяг у певній частині вашого будинку, рішуче позбудьтеся від того, що вам більше не подобається або не підходить за розміром. Не бійтеся перестаратися, адже тепер у вашому гардеробі будуть тільки найулюбленіші речі. Те саме можна сказати і про книги: залиште лише ті, що дійсно хочете прочитати або не раз прочитали із задоволенням, а ті що залишилися, роздайте друзям або віддайте в районну бібліотеку. Я ж вважаю за краще книги в електронному форматі, тому з проблемою їх зберігання і організації особисто не стикався.

  1. Термін придатності - поняття універсальне. Як відомо, термін є у всього. Не є винятком і різного роду папірці: гарантійні талони, касові чеки, інструкції та інші документи. Немає потреби роками зберігати їх в ящику стола, тим більше у наш вік, коли все це вже і так є в інтернеті. Предметами, які можна віднести до категорії «на добру пам'ять», займіться в останню чергу, інакше вони заберуть у вас занадто багато корисного часу.

    Усьому своє місце!

Усьому своє місце!

Японський режисер Косай Секіне навіть зняв короткометражний фільм із такою ж назвою. І не випадково. Позбувшись від тягаря непотрібних речей, знайдіть куточок для кожної зі списку улюблених і затребуваних. Це допоможе використовувати ваш життєвий простір найбільш ефективно. Скажімо, ви не знаєте, де зберігати журнали. Купивши один на вході в метро, ​​ви кинете його на стіл, як тільки опинитеся вдома. Не дивуйтеся, якщо в якийсь із днів журналів побільшає: вони самі знайшли собі «будинок». Подбавши про все заздалегідь, ви назавжди позбавите себе від подібних проблем.

  1. Умійте розлучатися

Нарешті, ми дійшли до самого хвилюючого питання, який, ймовірно, ви вже собі не раз встигли задати: як визначити, чи потрібна річ чи ні? Сама Мері Кондо відповідає на нього з властивою японцям стриманістю: «Tokimeki». Сенс приблизно наступний: річ хороша, якщо змушує серце битися швидше. Слідуючи цьому простому правилу, знайдіть час «поспілкуватися» з кожною з них. Потримайте в руках, відчуйте, прислухайтеся до своїх відчуттів. Якщо все добре, не поспішайте розлучатися з річчю. Зрештою, мінімалістом ви можете і не стати, але жити в оточенні того, що любиш, - розкіш, яку ви можете собі дозволити.

Ну ось власне і все. Хоча прочитати книгу молодого японського автора, ми все-таки рекомендуємо. Впевнені, ви точно знайдете в ній ще щось своє. Читайте, відкривайте для себе щось нове і корисне, впроваджуйте його в життя. А там дивіться, і прибирання не здасться вам таким уже й нудним і одноманітним заняттям.

  • Головна
  • Блог
  • Підираємо освітлення для тц. Правильне світло - більше продаж.
InWhite Solutions