Гігієнічний бізнес SCA офіційно став самостійним

СЕРВІСНА КОМПАНІЯ
«ІНВАЙТ»

Get the best - be the best
Отримай краще - будь кращим

 

Гігієнічний бізнес SCA офіційно став самостійним

20 черв. 2017

Компанія Essity, один з міжнародних лідерів в області рішень для гігієни і здоров'я, з 15 червня офіційно зареєстрована на Стокгольмській біржі Nasdaq. Тепер компанія готова представити клієнтам і споживачам нове бачення компанії та її стратегію.

Гігієнічний бізнес SCA офіційно став самостійним

Виходу Essity на біржу передувало рішення акціонерів про розділення компанії на два незалежних бізнеси: лісопромислову компанію SCA і міжнародну компанію в області рішень для гігієни і здоров'я Essity. Гігієна та санітарія стануть ключовими елементами стратегії і бачення компанії, і саме вони вийдуть на перший план в її подальшому розвитку.

Раніше гігієнічний бізнес SCA був відомий, в першу чергу, завдяки гігієнічній продукції і таким торговим маркам, як TENA, Tork, Zewa, Libero і Libresse. Тепер новий корпоративний бренд Essity об'єднає в собі, як гігієнічні товари, так і продукцію медичного призначення.

Глобальне бачення компанії Essity полягає в підвищенні добробуту людей за рахунок надання їм передових рішень в галузі здоров'я і гігієни, в той час, як місія компанії спрямована на турботу про суспільство і навколишнє середовище за допомогою розробки, виробництва і реалізації на ринку високоякісних товарів і послуг в галузі гігієни і здоров'я.

У даному контексті гігієна розглядається не як самоціль компанії, а як засіб поліпшення здоров'я і благополуччя людей. Поділ SCA означає зосередження зусиль у цьому напрямку, а також можливість диверсифікувати гігієнічний і медичний бізнес, інвестуючи кошти в нові продуктові групи.

Можливість розвивати нові продуктові групи з'явилася недавно разом з придбанням компанії BSN medical, одного з лідерів у галузі медичних рішень.

Об'єднавши поточний портфоліо сильних гігієнічних брендів разом із новими брендами, придбаними в рамках угоди з BSN medical, такими, як Actimove, JOBST і Leukoplast, Essity отримала все необхідне для успішної реалізації бачення компанії та її місії.

Крім того, Essity підтвердила свою прихильність глобальної ініціативи Hygiene Matters, яку спрямовано на просвітництво незахищених верств населення в питаннях гігієни, створення і розвиток глобального діалогу про важливість гігієни, її вплив на здоров'я і якість життя. Головне завдання проекту - зруйнувати табу і підкреслити вплив гігієни на економіку.

Протягом найближчих двох років клієнти і споживачі зможуть спостерігати за переходом гігієнічного бізнесу від бренду SCA до Essity.

InWhite Solutions